hlava

končetiny a pohybový aparát

klouby

aaaaaaaaaaa

Kopírování je možné jen se souhlasem autora.

www.veterina-praha.cz

páteř

Nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let

Nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let Ax. rovina. Kontrast do páteřního kanálu.
CT vyšetření v tomto případě prokázalo příčinu pohybových potíží u psa. Vyšetření zobrazilo nádor vycházející pravděpodobně z obalů míchy, nebo blízkého okolí. Pozitivně se sytízí ložisko komprimovalo míchu v úseku atlasu (prvního krčního obratle). Kontrastní látka byla podána intravenozně.

Nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let 3D
3D rekonstrukce kostí v dané oblasti.

nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let Ax. rovina. Kontrast do páteřního kanálu.
Po podání kontrastní látky do páteřního kanálu můžeme pozorovat jak je linie kontrastní látky deformována tumorem.

nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let, RTG snímek-myelografie
Samotné myelografické zobrazení nebylo vzhledem ke craniální lokalizaci procesu přínosné. Zbývyjící úsek krční pátře byl již bez patologických změn.

Nádorové onemocnění krčního úseku páteře u psa 10 let Ax. rovina. Kontrast i.v.